torsdag 17 december 2009

Frukosttime...

Godmorgon! Sitter här framför datorn och äter frukost. Håller på att uppdatera mig om vägläget nu innan jag ska bege mig ut i den hala vintergatan! Det var inte superkul att köra hem från jobb igår strax efter halv sju... Jag ringde Dick och bad han stanna i Billeberga över natten. Han var och hälsade på sin pappa och skulle ta buss hem vid sju, halv åtta för att sedan ta bussen tillbaka ut klockan sju nu på morgonen. Jag tyckte det var onödigt i detta väglaget och nu är jag glad för det för de har varnat om väg 17... Saknade honom dock här hemma igårkväll!

Idag är en kort jobbdag för mig. Ska bara jobba till ca 10.45 sen ska jag tillbaka hit till landskrona igen för kontroll hos barnmorskan. Efter det ska jag luncha med Fia och sen passa hennes änglar för hon har körlektion. Sen är det tänkt att jag ska tillbaka till Helsingborg ikväll för lite personalfest men blir vädret sämre får det nog va så... Men jag hoppas att det är lugnt så jag kan köra upp!

Imorgon är det skolavslutning sen är det jullov =) Ska bli riktigt riktigt skönt måste jag påstå! Ska ta det lugnt och vila mycket!!

Jag är nu inne i graviditetesvecka 25 =) Tiden knallar på =) Jag längtar efter att få börja inreda lite i bebisens rum, får ta lite i taget men först ska där målas. Vi får se när Dick och min älskade pappa kan göra det =) Vi har i och för sig inte valt färg än men det gör vi nog i nästa vecka kan jag tänka =)

Nej nu ska jag göra ve mig det sista och bege mig till jobb!
Kolla gärna min bilddagbok om ni missat =) Försöker uppdatera då och då =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar