fredag 13 augusti 2010

Suck!!

Ja ibland måste man sucka!! Idag har jag inte kunnat lägga ifrån mig Engla en sekund utan att hon skrikit. Hon har fått ligga själv emellanåt ändå men nu är jg slut i huvudet. Äntligen har hon somnat nu och ligger faktiskt i sin säng, hon var sååååå trött nu så hon skrek för det och det slutade med att hon skrek sig till sömns.... Hatar det!!! Hatar när hon somnar ledsen men jag vet ju samtidigt att skriket då var trötthet och inget annat! Nu när hon väl sover borde jag egentligen städa men nä jag orkar faktiskt inte!!! Tar mig en god lunch, en bra serie och en liten bloggning som nu! Idag har jag gjort omelett för första gången. Omelett med kassler i (får ta vad som finns hemma) det är helt okej och bättre lunch en kakor ooch godis som det blivit senaste tiden!
Förrästen jag har lagt fler bilder på bilddagboken... alehje.bilddagboken.se
Aaaaah det var skönt att kräka av sig lite snabbt här! Nu tror och hoppas jag att eftermiddagen blir bättre och när Engla vaknar ska hon få massa pussar!!!!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar